Report Abusive Post
Use the form below to notify the website moderator about an ABUSIVE POST. Please provide detailed information to help resolve the problem as soon as possible.
You are reporting the following post made by Εγώ on 2014-03-29 00:24:31
Καλησπέρα σε όλους Για να βοηθήσω λίγο όσους ταλαιπωρούνται με τις ανεπιθύμητες κλήσεις Την επόμενη φορά που θα σας καλέσει κάποιος για διαφημιστικό ή ότι αηδία τέλος πάντων του έρθει στο κεφάλι κάντε τα εξής: -Με το που ξεκινήσει το χαζο-μπλαμπλα διακόψτε τον υπάλληλο και ζητήστε του ευγενικά το όνομα του, το όνομα του προϊσταμένου του, την επωνυμία της εταιρείας για την οποία δουλεύει (πχ. ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε.)και ένα τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας (τις περισσότερες φορές είναι αυτό που σας καλούν αλλά σε περιπτώσεις απόκρυψης η εκτροπής μπορεί να δυσκολευτείτε να τους ξαναβρείτε)(θα προσπαθήσουν να αποφύγουν να σας δώσουν που τους ζητάτε, θα επιμένετε πάντα χαλαρά με το επιχείρημα ότι αυτοί σας κάλεσαν και ότι απαιτείτε να μάθετε ποιοι είναι) -Αφού σας δώσει τα στοιχεία που του ζητήσατε και τα έχετε σημειώσει μαζί με την ημερομηνία και την ώρα που σας κάλεσαν(έχει σημασία να είναι όλα τα παραπάνω μην αρκεστείτε απλά στο όνομα του υπαλλήλου)πείτε του το εξής "παρακαλώ περάστε μια φραγή στο νούμερό μου για μην με ξανακαλέσει κάποιος από την εταιρεία σας", η μαγική λέξη είναι η "ΦΡΑΓΗ"!!! είναι σαν password πως να το πω, όσο και να τους λέτε "δεν με ενδιαφέρει μην με ξανακαλέσετε" ή "να πάτε στο διαο**, ******** *^&^&^&%^%Τ^&Ρ%#*($(#@*()@#*)" θα συνεχίζουν να σας καλούν γιατί θεωρητικά ότι άλλο τους λέτε δεν εκφράζει την επιθυμία σας να μην ξαναεπικοινωνήσουν μαζί σας, ενώ το φραγή το καταλαβαίνουν σαν έννοια, δεν ξέρω γιατί και γώ καταλάθος ανακάλυψα αυτήν την μέθοδο. -Χαρακτηριστικό που θα σας κάνει να καταλάβετε ότι έχει επιτυχία το αίτημα σας είναι το ο υπάλληλος θα σας πει κάτι του στυλ "καλώς, γεια σας" και φαίνεται και στο στυλ του ότι το έχει πάρει το μήνυμα. -Πιθανών ο υπάλληλος να μην περάσει το αίτημα σας για φραγή αν και αν του έχετε πάρει στοιχεία (όπως είπα παραπάνω) δεν θα ρισκάρει να το αποφύγει. Σε περίπτωση λοιπόν που ξαναδεχθείτε κλήση από την ίδια εταιρεία τότε αμέσως ξαναδιακόπτετε τον υπάλληλο και ζητάτε πάλι το όνομα του και το όνομα του προιστάμενου του και στην συνέχεια απαιτείτε να μιλήσετε με τον προιστάμενό του πρώτου υπαλλήλου που σας πήρε τηλέφωνο, πάλι θα προσπαθήσουν να το αποφύγουν πείτε "απαιτώ να μιλήσω με τον κύριο τάδε δεν πρόκειται να μιλήσω άλλο μαζί σας" μόλις σας δώσουν τον προϊστάμενο (είναι υποχρεωμένοι να σας τον δώσουν), ζητάτε πάλι όνομα το προιστάμενο του προιστάμενου (οχι δεν αστιεύομαι)του λέτε "ζήτησα φραγή κλήσεων απο την εταρεία σας στο νούμερο μου και ο κύριος ταδε (ο πρώτος πρώτος που σας πήρε) δεν την καταχώρησε, σας καθιστώ υπεύθυνο στο να περαστεί το αίτημα μου και να μου δώσετε κάποιο αποδεικτικό καταχώρησης (αρ.πρωτοκόλλου, αντιγραφο του αιτηματος η κάτι τέτοιο ανάλογα με το πως δουλεύει κάθε εταιρεία, αυτό μπορεί και να μην σας το δώσουν σε φάση οτι δεν υπάρχει αλλα αν ηχογραφήτε η συνομιλία σας απο την εταιρεία δεν χρειάζεται θεωρητικά καλύπτεστε) , από εδώ και πέρα θα μιλάω μόνο μαζί σας ή με τον προιστάμενο σας δεν θέλω να με εξυπηρετήσουν ξανά οι υπάλληλοι σας". Αν και πάλι δεν καταχωρηθεί το αίτημα σας..κάνετε τα ίδια με την διαφορά οτι απο δω και περα γίνεστε λίγο ποιο επιθετικοί και επιτακτικοί για να γλυτώσετε χρόνο. η ιστορία πάει έτσι και ανεβαινεται προς τα πάνω στο οργανόγραμμα της εταρείας μέχρι να βγάλετε άκρη. Αν γενικά υπάρχει κακό κλίμα επικοινωνίας ζητάτε διευθυντή προσωπικού νωρίς μπορεί να χρειαστεί να καλέσετε τα γραφεία της εταιρείας βρείτε το τηλέφωνο στο σιτε της εταρείας, παραπονεθείτε για συγκεκριμένους υπαλλήλους οτι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους οτι δεν σας εξυπηρέτησαν, αποφέυγουν να δώσουν στοιχεία και δεν σας σέβονται. -συχνά πολλές εταιρείες χρησιμοποιουν διαφημιστικές εταιρείες για να κάνουν promotion όποτε για κάθε διαφορετική εταιρεία που σας παίρνει πρέπει με την παραπάνω διαδικασία να ζητάτε μια φραγή, αν σας πάρει εταιρεία εκ μέρους άλλης εταρείας τότε καλείτε και την διαφημιζόμενη εταρεία ζητάτε και από εκεί φραγή, αν η μια εταιρεία έχει δώσει προσωπικά σας στοιχεία στην άλλη εταιρεία χωρίς την συγκατάθεση σας τότε κάνετε παράπονα για αυτό σε επιτακτικό τόνο :D. -Γενικότερα μην αφήνετε τους υπαλλήλους να αρχίζουν το μπλα μπλα, με το που ξεκινάνε τις δικαιολογίες διακόπτετε τους πάντα και εκφρράστε το αίτημά σας μην τους αφήνετε να απολογηθούν κλπ κλπ, τα ίδια και τα ίδια θα πουν...έχει σημασία να επιμένετε στο αίτημα σας στον στοχο σας μην λέτε και σεις άκυρα πράγματε μην αλλάζετε το θέμα σε φάσεις "πως έχουν γίνει ετσι τα πράγματα και τι εποχές ειναι αυτές που ζούμε" το μονο που μετράει είναι να έχετε αποτέλεσμα -Δεν εγγυαμαι τπτ την πληροφορία για την φραγή μου την έδωσε ουσιαστικά ένας υπάλληλος απο μια τέτοια διαφημιστική που τον έκραξα και μου είπε χαλαρα "καλα να σας περάσω μια φραγή να μην σας ξανακαλέσουν" και απο τότε έχω βρεί την ησυχία μου από πάρα πολλες εταιρείες. Μακάρι να πετύχει και σε σας :))) -ΠΟΛΥ σημαντικό γενικότερα στην επικοινωνία με εταιρείες και υπαλλήλους, να γνωρίζετε να δικαιωματα σας και να μην ζητάτε πράγματα πάνω απο αυτά...δεν είναι σωστό να μην σεβεστε και εσεις τους άλλους, οι άνθρωποι την δουλεία τους κάνουν (ασχετα που είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ αρχηστη και ο κόσμος θα ήταν καλύτερος χωρίς αυτόν τον τομέα) οφείλουν να την κάνουν σωστά όμως. όταν ζητάτε κάτι που δικαιούστε πραγματικά κανένας υπάλληλος δεν έχει το δικαίωμα να σας εμποδίσει, είναι υποχρεωμένος να κάνει την δουλεία του αν δεν ήθελε ας έκανε άλλη δουλεία!(εσεις δεν φταίτε για την κακή σχέση που έχει ο υπάλληλος με την εταρεία για την οποία δουλεύει) το να μην σας πέρνουν τηλέφωνο είναι δικαιωμα σας Επίσης μην βρίζετε και ξεφτυλίζετε υπαλλήλους και μην χρησιμοποιείται συναισθηματισμους "εχω το ένα εχω το άλλο κλπ κλπ", δεν κερδίζεται τπτ παραπάνω όπως ακούτε και σεις όλους τους υπαλλήλους ίδιους έτσι τα ίδια ακούνε απο όλους και αυτοί. Άπλα δεν έχουν αποτέλεσμα! και γίνεστε αγενείς και φορτικοί! -ΥΓ. Προσέξτε τα νούμερα που καλείτε σε εταιρείες μην χρεωθείτε χωρίς λόγο. Ελπίζω να βοηθάω