Report Abusive Post
Use the form below to notify the website moderator about an ABUSIVE POST. Please provide detailed information to help resolve the problem as soon as possible.
You are reporting the following post made by const on 2014-01-29 16:01:47
Περίπτωση κλήσης από 13888...την παρακάτω επιστολή την έστειλα και στο 13888. Την Τρίτη 21/01 το απόγευμα δέχτηκα κλήση από το 13888, σχετικά με την αναβάθμιση της γραμμής μου, απο 24ADSL σε 30VDSL (τα στοιχεία είναι στο όνομα της συζύγου, (για ευνόητους λόγους σβήνω τα ονόματα0. Μετά την ενημέρωση και την συγκατάθεση μου να προχωρήσουμε στην αναβάθμιση της γραμμής, ενημερώθηκα για την αποστολή του εξοπλισμού στα στοιχεία που όρισα τηλεφωνικά. (Συγκεκριμένα σε ταχυδρομική θυρίδα της περιοχής που διαμένω). Η υπάλληλος μου είπε ότι την Πέμπτη θα το έχω. Με τα πολλά φτάσαμε στην Παρασκευή όπου σε κλήση μου ξανά στο 13888, μου είπαν τα παρακάτω: λόγο κάποιου προβλήματος δεν υπάρχει δελτίο αποστολής του εξοπλισμού, οπότε και πάμε από Δευτέρα και να τους ξανακαλέσω. Την Δεύτερα 27/01 ξανακαλώ και μου επιβεβαιώνουν ότι η αποστολή θα γίνει με ¨κατεπείγον¨ αίτημα τους σήμερα (27/01), όποτε και αύριο Τρίτη (28/01) θα το έχετε. Φτάσαμε Τετάρτη 29/01 και ξανακαλώ και μιλάω με την κα Τάδε (υπάρχει το όνομα) και ακούω το εξής: Εδώ σε εμάς φαίνεται ότι κατά την τελευταία σας, επικοινωνία ενημερωθήκατε από την συνάδελφο πως θα πάτε εσείς σε κατάστημα της περιοχής σας να παραλάβεται τον εξοπλισμό!!! και πως εγώ συνένεσα σε αυτό. (Πράγμα το οποίο και δεν ισχύει). Βέβαια σε ερώτησή μου για ποιον λόγο τότε κάλεσα ξανά στο 13888 και ψάχνω το Vdsl router εκεί κάπου το χάσαμε...!!! Με τα πολλά πηγαίνω στο κατάστημα της περιοχής, (μαζί και η σύζυγος για την επιβεβαίωση των στοιχείων) και τρώω μια πολύ ώραια χυλόπιτα ότι δεν μπορούν αυτοί να δώσουν εξοπλισμό γιατί η αίτηση έγινε τηλεφωνικά από το 13888. Από εκεί (Oteshop) κάλεσα ξανά στο 13888 και μίλησα με τον κο πάλι τάδε (τμήμα πωλήσεων) και ζήτησα την άμεση ακύρωση του αιτήματός μου για αναβάθμιση. Και ρωτάω λοιπόν τα παρακάτω: Με πιο δικαίωμα αλλά και ποιοι είστε εσείς που μπορείτε να ταλαιπωρείτε έτσι τον κόσμο; (γιατί όπως αντιλαμβάνεστε τα "έβαλα" με τους υπαλλήλους του καταστήματος, καθότι κατά εμέ δεν θέλανε να με εξυπηρετήσουν, χωρίς αυτό να επιβαρύνει εσάς). Με πιο δικαίωμα "εκθέτετε" εσείς, εργαζόμενους που απλά προσπαθούν να κάνουν ΣΩΣΤΑ την δουλειά τους, υποβάλλοντάς τους στην διαδικασία "απολογίας" για την δικιά σας αστοχία για να μην την χαρακτηρίσω αλλιώς!. Με πιο δικαίωμα προωθείτε μια υπηρεσία την οποία και δεν μπορείτε να υποστηρίξετε όταν εδώ καλά καλά δεν μπορείτε να συννενοηθείτε μεταξύ σας. Για πιο λόγο γράψατε ψευδή σχόλια (tickets) ή όπως αλλιώς τα ονομάζετε, ότι ο πελάτης έδωσε την συγκατάθεσή του για παραλλαβή εξοπλισμού από κατάστημα, όταν απλά ήδη γνωρίζετε ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...!!! ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ κα Τάδε, μπήκατε στον κόπο να μου δώσετε και το τηλέφωνο του καταστήματος ΟΤΕ της περιοχής μου και, μου είπατε συγκεκριμμένα να καλέσω και να ρωτήσω αν υπάρχουν διαθέσιμα VDSL router, ώστε να πάω να το πάρω από εκεί!!!. Κλείνωντας γιατί αρκετά σας κούρασα, καλό θα ήταν αν θέλετε να τιμάτε τον εαυτό σας, που σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, έχετε το προνόμιο να πληρώνεστε, (που δεν με αφορά αν είναι λίγα ή μηδαμινά αυτά που σας δίνουν), να κάνετε ΣΩΣΤΑ την δουλειά σας. Αλλιώς αν δεν μπορείτε δώστε την ευκαιρία σε κάποιους άλλους που και θέλουν αλλά και θα μπορούν, γιατί πολύ απλά εσείς αποδεικνύεστε "λίγοι" για αυτό.!!! ΥΓ. Το παραπάνω θα αναρτηθεί αρχικά σε blog και όχι μόνο... Καλή συνέχεια και ειλικρινά σας ζητάω συγγνώμη εάν....σας κούρασα.!!!!!!