Report Abusive Post
Use the form below to notify the website moderator about an ABUSIVE POST. Please provide detailed information to help resolve the problem as soon as possible.
You are reporting the following post made by georgia on 2013-09-25 16:57:05
Ανήκει στη mediatel η οποία αναλαμβάνει την ενημέρωση για τη vodafone. Από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της vodafone δεν αναγνωρίζουν το νούμερο, απαντούν ότι είναι κάποιος από τους συνεργάτες. Δέχτηκα κλήση στις 15:27, αρχικά ρώτησα πολύ ήρεμα πότε έδωσα τη συγκατάθεσή μου να με καλούν, ακολούθησε το γνωστό παραμύθι "τα δίνει η εταιρεία, είναι ανοιχτό το νούμερο" κλπ. Πρώτα της ζήτησα να επαναλάβει το όνομά της και το όνομα του προισταμένου της, τα έδωσε, τη ρώτησα αν είναι στα καλά της που θα κάνει η εταιρεία κουμάντο στα τηλέφωνα που δέχομαι, φόρτωσε κ αυτή φαίνεται που αμφισβήτησα τη λογική της, απάντησε θετικά με ειρωνεία (ότι, ναι, η εταιρεία θα με παίρνει όταν θέλουν αυτοί). Με υψωμένο τόνο φωνής και απευθυνόμενη σ΄αυτήν με το εξίσου ειρωνικό "κοπέλα μου" και "παιδάκι μου" της είπα να με βγάλει από τη λίστα, απάντησε ότι θα το κάνει όταν μιλήσω καλυτερα (!), ωρυόμενη της θύμησα τί ωρα ήταν και ότι έχει κάνει μεγάλο λάθος να πιστεύει ότι δεν χρειάζεται η συγκατάθεσή μου και μου το έκλεισε. Μετά από μισή ώρα χαλασμένα τηλέφωνα με τη vodafone (με χρέωση 0,36€ / λεπτό αν θυμάμαι καλά), την έψαξα την κοπέλα στο facebook και εκεί είδα ότι δουλεύει στη mediatel, κάλεσα στην εταιρεία στο 214-2148000 και τους ρώτησα αν το 2142147200 είναι δικό τους νούμερο, είπαν ναι. Είναι παραπάνω από σπαστικοί, ειδικά όταν περνάνε σε φάση άμυνας και έχουν άδικο και είσαι ήδη παρμένος γιατι σε ενοχλούνε και με τη στάση τους σε φρικιάζουν ακόμα περισσότερο